2609nrgl bildiğim kadarıyla değer 5 in altında olucak gebelik negatif oluyor ve 2.30 beta değeriyle de hamileliğin kaset testte çıkması imkansız hatta erken gebelik testinde bile çıkmaz diye biliyorum çünkü gebelik ilk önce kana sonra idrara geçer ve henüz kanınızda bile çıkmamışken idrarda çıkması çok zor gibi kaset testlerin süresi geçtiğinde idrar kuruyarak yanlış sonuç verebiliyor ama bence siz her ihtimale karşı adetinizi bekleyin gecikme olursa tekrar test yaptırın inşallah hamilesinizdir 🥰