Kızlar bende 30. Haftaya girdim ve 27 28de çok belli bir şekilde bebek hareketleri azalmıştı hatta 2 hafta çok çikolata yedim doktora gitmeyi düşündüm yani hareketi günde 2 3 kez hissettiğim oldu hiç tekme atmadığı günler oldu ama şuan normal belki o haftalara özel bir durumdur