Merhaba güzel anneler ve anne adayları bebeğim henüz 10 aylık ve hamile olduğumu öğrendim kabullenemiyorum o kadar dikkat etmemize rağmen nasıl oldu anlamış değiliz eşimle bazen diyorum isyan etme bunun için uğraşan insanlar var ama elimde değil bebeğime ihanet etmiş gibi hissediyorum çok üzülüyorum kücük olduğu için ikisine nasıl yeterim lütfen bana teselli verin çok ihtiyacım var :(