Anneyimmm Kizlar 18 haftalik hamileyim cok keskin bir sanci giriyo mide bolgeme ve sirtima onkadar aciydiki halada oluyo ara ara acile gittik karaciger enzimleri yuksek dedi dr yarin yine gidicem bunu yasayan oldumu hamilelikte cok riskliymis erken doguma anne bebek olumune bile sebep oluyomus napicam agrim hala cok serum verildi yinede gecmiyo :(
symkbnz Anneyimmm ben 35. Haftamda oldu canım karaciğer enzimlerimin yükselmesi gebelik kolestazı diyolar bendede tüm vücut kaşıntısı ile anlaşıldı 37.hafta bitene kadar sorun yok ilaç tedavisi yapıyolar ama 37. Haftadan sonra bebek anne karnında kakasını yapar yada oksijensiz kalır ihtimali yükseldiği için sezeryan yapılıypr yani riske atmamak için ilaca başladım ben değerlerim düştüğü için o risk kalktı şiödi 16 günüm kaldı bekliyoruz.Korkmana gerek yok yani daha çok erken senin için ama inşaallah kaşıntı falan çok oşmaz çok kötü bişry çünkü ilaç tedavisi fayda veriyor Allahtam
Melikeb19 Anneyimmm canım çok geçmiş olsun öncelikle bana da doktor karnımdaki lekeler için baktırmamı söyledi ama henüz gitmedim Pazartesi’yi bekliyordum bu kadar ciddi bişeymiymiş ya
BurcuH Anneyimmm benimde 25. Haftaya kadar karaciğer değerlerim hep yüksekti vitamin ilaçlarını bırakmamı söyledi doktor bırakmadım gebelikte yükselebiliyormuş çünkü sonra normale döndü değerlerim
Anneyimmm symkbnz kasinti yok felaket bir agri var yakiyo resmen agri peki bebege bi zarari olur mu bu haftada bide ne ilac veriyorlar :(
Fulyaa symkbnz merhaba bana da bugünün teşhis konuldu ,sizin değerler ne kadar zamanda düştü ,nolur anlatın,bana ursactive verdi günde 4adet.34.haftadayim.
Miss symkbnz kızlar bu enzim hangi haftalarda oluyo peki ben daha 11 haftadayım bazen hafif batma lar oluyo mideme bana test yaptırması tavsiye edermisiniz tam olarak bilgim yok
symkbnz Anneyimmm bebeğe zararı yok anneye oluyo olan :) endişelenme değerlerin sonucuna göre tedaviye başlarlar bende ilk acile gitmiştim serum verdi mide için ama midemde sorun yoktu bende kaşımtı vardı sadece
symkbnz Fulyaa merhaba ben yaklaşık 10 gün falan kaşımtı çektim ilk acilde tahlil yaptık ertesi gün doktpruma gitmiştim çok yğkselmemişti değerler ama daha da artması tehlike olacağımdan gastroentrolojiye göndermişti orda tahlil yaptık biraz daha artmıştı bana da ursactive verdi be ciğer ultrasonu istedi orda bi sorun var mı diye ama temiz çıktı şükür ilacı ilk içtiğim günde kaşıntım hafifledi ara ara yükseldi ama bugün 11.gün ilaç kullanıyorum iyiyim şükür ara ara bi geliyo kaşımtı tabi ama olsun daha beterinden korusun Allah .. geçen pazartesi ilaca başladım işte 6.gün tahlil yaptık düştü dedi doktor ilaç etkisini göstermişti zaten
symkbnz Fulyaa birde benm değerler 90a çıktı en fazla o yüzden günde üç diye verdi ama iki tane kullan dedi iki tane kullanıyorum
Anneyimmm symkbnz hmm yarin ultrason cekilcem doktoe orda bakalim ona gore tedaviye baslariz cok onemli bisey degil ama gebelikte olabiliyor dedi
Fulyaa symkbnz değerleriniz kaçtan kaça düştü acaba.ben de ilaca başladım ama ara ara özellikle sabahları gene geliyor kaşıntı.acaba düşmedi mi değerler.
symkbnz Anneyimmm ursactive diye bi hap ama değerler çok yükselmeden vermiyolarmış genelde benm değerler çok yüksek değildi ama zamanım az kaldı bebek riske girmesin diye verdiler ama bi şekilde sana da tedavi için başlarlar
gzmbkr1907 Canım aynı durumu yaşıyorum. 18. Haftadayım bende. Benimde yüksek, iki haftadır detaylı taramadayım. Delik deşik oldum kan vermekten. Henüz neden olduğu belli değil ama doktorum önlem olarak bütün ilaçları bırakmamı ve paketli hazır gıda meyve suyu ve kola tarzı şeyleri yiyip içmemi yasakladı. Beklemedeyim..
Anneyimmm gzmbkr1907 aynen kan verdim serum takildi kollarim mosmor dimdi ciger iltrasinuna gircem insallah temiz cikar
gzmbkr1907 Anneyimmm ben ciğer ultrasonunda hafif yağlanma sonucu ile çıktım ama tatmin olmadı doktorlarım. Bakalım yarın tekrar kan vereceğim. İnşallah düşmüştür