Gul1903 Merhaba ben 13+4 gebeyim. Dün biontech oldum doktorumn tavsiyesiyle, önemle öneriyorum mutlaka aşını ol dedi. Gebeler çok daha zor geçiriyor covidi dedi. Ama şimde fena bi kol ağrım var, sol kolmdan vurulmama rağmen sol kol ağrısı geçti sağ kolum ağrıyor. Eklem ağrısı mı bilemiyorum onun dışında başka bi belirtim yok