Nst sancım cıkıyo baya bı kendım pek hıssetmıyorum az az hıssedıyorum neyse altan muayene oldum bugun bı sabah bı akşam bırı sag sol baktı ıcıne ama canm yandı baya çok kötu bsey aksam üstü gene altan baktılar ama kadın elınn hepsını soktu resmen dayanamadım böbreklerıme kadar hıssetım o elini açılmam yok dedı ama sağolsunlar muayeneden sonra agrım daha çok oldu önceden hıssetmıyodm bu kadar bebegın kafası ıyı yerde dedı ne bide bende 37+6 işte