Merhaba kızlar size bir sorum olacaktı , benim sağ kaburgamın altı çok agrıyor nefes alıp verdikçe aynı şekilde omzumda agrıyor, bugün biraz daha iyiyim , 1 hafta önce ellerim şişmişti geçti simdide ayaklarım çok sismiş korkuyorum acaba preeklampsi mi geçiriyorum diye yardımcı olur musunuz ne gibi belirtilerin olması lazım , gün içinde çok ayakta durduğum için de sismiş olabilir ayaklarım bilemiyorum 🤦🏼♀️