Kızlar iyi akşamlar bugün çatı muanem vardı 38 haftalık hamileyim çatımın dar oldugunu ve normal doğum yaparken cok zorlanıcagımı söyledi bebeğimin kilosu 3600 ve doğum kanalına bile girmemiş zorunlu sezaryen yapabileceğini söyledi perşembe gününe kadar düşünüp karar veriveğimi söyledim basına böyle bişey gelen var mı?