Muayene günümde doktor vajinal muayene de etti biraz akıntın var gibi hiç kötü koku kaşıntı oluyor mu dedi aynı zamanda progesteron kullanıyorum vajinadan,bazen koku geliyor ama ilaç kokusudur sanıyorum dedim sanmayla olmaz önlem alalım dedi vajinal mantara karşı nidazol vajinal tablet verdi 3 5 veya 7 gün kullanabilirsin dedi ben 3 gün kullanıcam ama ilacın açıklamasında fetuse zarar verebilir gibi biseuler yazıyordu kızlar biraz korktum açıkçası tabi doktolar daha iyi bilir ama danışmak istedim sizde kullandınız mı böyle bı durum yaşadınız mı 🙏