Milkshakee 39. Haftamdayim benim de aşırı hareketli ve ani bacaklarima iniyor ağrısı anlık felç gecircem saniyorum 😄 nst de sanci cikmiuor bebek kanala da girmemiş henüz yani o en azından benim için doğum belirtisi değildi 🥰 doğuma yakın azalir diyorlar zaten genelde.Allah nasip ederse yarın sezeryan olacağım 🥰