UmayGul e bebek in kendi deterjanı olan babyme aldım tçok var ama yıkadım kaldırdım kilitli poşetle poşetledim. Beyaz sabun rendesi ile yıkayacaktım aslında üşendim bir de illaki kalıyor erimiyor. Bi yaşına yaklaşana kadar dikkat ederim sonra bizim kıyafetlerimiz ile yıkanır 😄 çok uzun süre böyle ayırıp yıkamak zor olur zaten kendi kıyafetimiz de normal deterjanla yıkanacağı için illa temas edecek bebeklerimiz