Denzd bence böyle strese sokmayın kendinizi ne yiyeyim ne içeyim diye yararlı ne buldun ye zararlı yiyeceklerden kaçın normal beslenme yap ben öyle yaptım 33. Haftadayım durumum iyi sadece tek tavsiyem haftada bir iki muz mutlaka tüketin sanki bebeğe ilk başlar çok iyi yarıyor