Beyzaca Pelvik ağrısı çeken varmi aşırı ağrı. Nedeni nedir 37 hafta her atım atisimda sannki kemiklerim kırılıyor
teletabi Beyzaca relaksin hormonundan kaynaklı canım kemikler birbirinden ayrılmaya başladığı için ağrı oluyor. Normal birşey son haftalarda biraz yoğun yaşanıyor bu ağrılar
Beyzaca teletabi İlk hamileligimde hiç yasamadigim için çok korktum hala korkuyorum ilk doğumum sezeryan di
teletabi Beyzaca ahh ben 34 ten sonra çok yaşadım o ağrıyı oğlumda. Bizede gebe okulunda anlatmışlardı oradan biliyorum 🤗
Beyzaca temizelezgi Bende bugün gittim. Kalcamda ağrıyordu ikisi beraber. Muhtemelen bel fitigin var o sanA ağrı yapıyor dedi. Doğumdan sonra emar cekinmeliymisim