Merhaba hanımlar. Lütfen bilgisi olan tanıdığı olan yorum yapsın inanın zor durumdayım
ben 37. haftamdayım ve doğumum büyük ihtimalle Zeynep kamilde olacak. Bebeğimin doğum sonrası ameliyatı olabilir o yüzden orayı tercih ettik
daha önce burada doğum yapan kendisi ya da tanıdığı olan var mı
ilk gebeliğim beni nelerin beklediğini çok merak ediyorum korkuyorum :(
paylasın benimle lütfen
)