Kubra0123 öncelikle çok geçmiş olsun , bende kalp atışı için gittiğimde gelişimi durduğunu öğrendim 6+5 Ken durmuştu ben kürtaj olduğumda nerdeyse 2 aylık olmuştum öğrendikten sonrada 1 hafta doktor şans verdi bekleyelim diye hatta , ama ben hemen hemen sınırdaydım birşey olmadı , inşallah sizede bişey olmaz , rabbim daha sağlıklı hamilelikler nasip etsin inşallah 🤲🏻❣️