Aysenur09 Birinci çocukta yaptım 6 sene geçti 2. Çocuk 22 haftalık hamileyim kararsızım bu sefer yarın randevu eve çağırdı ama doktorum da olursa hastanede ol dedi devlette sağlık ocağında olunan sayılmıyomus anlamadım olay ne ?