Ben kıyafet olarak baya Birşey aldım genel olarak 0-3 ay aldım yenidoğan setleri klasik oluyor zaten 1 tane 10 lu 2 tane 5 li aldım çevremdeki tecrübeli anneler yeterli olur dedi gerisini 0-3 ay olacak şekilde genelde uzun kollu çıtçıtlı body zıbın aldım, şu boydan fermuarlı tulumlardan aldım biraz da sıfır kol kısa kol zıbın filan aldım içine giydiririm diye, zaten kış bebeği olacağı için hastane harici dışarı çıkaracağımı düşünmüyorum o yüzden eviniz yeterince ısınıyorsa aşırı kalına da gerek yok diye düşünüyorum, sadece bir veya iki tane hm polar tulum beğendim hastaneye giderken üşütmesin diye bana kalırsa yeterli, fikir vermemin sebebi de annem ve çevremdeki bebek sahiplerinin de verdiği fikirlerle alışveriş yaptım bu yüzden doğru olacağını düşünüyorum ☺️