yildiz_07 Ranasamet özel hastanede öğrendim 12 de gittim bizim prenses nazlı çıktı göstermemişti her hafta gitmiştim sonunda 15 de göstermişti 😁 erkek bebekler biraz daha erken gösteriyormuş insallah sende öğrenirsin fazla beklemeden 😊
poyrazinannesi3547 Ranasamet 12+5 te öğrendik oğlumuzu özelde devlette 20 haftalık olunca söylediler cinsiyetini🤣
yildiz_07 Nureylaa ahahaha bebeklerimizin keyifleri ne zaman gelirse gösteriyor o zaman sizinki de nazlı bizimki gibi 😁😁❤ aman sağlıklı olsunlar da sağ salim kavuşalım gerisi önemli değil 😄🥰🤭
Aynan Benim oğlum 16.haftada gostermemişti doktor neler yaptı donduremedi şimdi 2.si 11 haftalık olduk haftaya doktora gitmeyi düşünüyorum bakalım gösterecek mi