Zeliha272727 genel olduğu için ameliyat anında sıkıntı yaşadım . Ama sonrası çok çok kolaydı .kendime geldikten sonra hastaneden çıkmak istedim . Çıkarmadı doktor . Hiç yatmadım . Hatta hastane odasını temizledim toz aldım 🤣🤣🤣 1 gün yatıp imza atıp çıktım . En kolayı 3.sezaryenimdi ..suan 4.ye 32 haftalık hamileyim .İnsAllah bu doğumumda kolay geçer 🤲🏻