1sym Kızlar merhaba, hamileliğimden önce pürüzsüz olan koltuk altım hamilelikte böyle oldu, yüzümde vs başka bir yerde yok ama sadece koltuk altında çıkması şaşırttı açıkçası, bunu yaşayan oldu mu, nasıl geçirdiniz ya da doğumdan sonra geçer mi? https://resimyukle.io/r/UAv1RG5lCp https://resimyukle.io/d/II313KGEWTL7Mzc0naQRvsuVnrewQmJGmXCAIVR53KQI89KLRAlyNxUdwqSe7pUb
Sedakus 1sym benim de hamileliğimde koltuk altlarımda sizde leke olan yerler inanılmaz kaşınıyor, bende leke olmadı ama kaşıntı oluyor sebebini bilmiyorum ama hormonal olabilir belki
brndamla Resim açıldığında tekrar bakacağım ama sağ koltuk altimda leke olusup sonradan kendiliginden geçti. Bunu yaşadığımda 3-4 aylik hamileydim.
brndamla Evet,benimki de aynen böyleydi. Hatta kolumu kapattigimda tasmis gibi görünüyordu. Sadece sağ tarafimda olustu ve kendiliginden gecti..