Beliz100 BEB_133 en son 29+4 de gitmiştim 1423 grdı 38 cm dedi sanırım iyi dedi şükür haftaya tekrar gideceğim inşallah 🤗
Merveee34 BEB_133 32+1 deyiz :) toplamda 6 kg aldım .kontrollerimiz 2 haftaya düştü .4.seZaryenim olacak :) su sıralar sadece bebeğin hareketleri canımı yakıyor. Cok kasılıyor ve vuruyor .1 dakika durduğu yok hep hareket halinde maşAllah 🤣
Gzmm14 BEB_133 32. Haftada 2190 gramdı. Şimdi 12 den sonra 33 haftalık olacağız. Kendimde 4 kilo aldım ☺️
Tugce-ylds Gzmm14 maşAllah bende en son 27 de gitmiştim 1 kiloydu 32 de gidicem bu hafta sonu inşAllah benim oğlumda 2 kiloya gelmiştir 😍
BEB_133 Gzmm14 ya banada bugün 2500 kilo dedi ve 2 hafta önden dedi açlık tokluk kan aldı bende 16 kilo aldım 😔
Gzmm14 Tugce-ylds Gelmiştir gelmiştir ☺️ Çünkü son haftalarda kilo alımları daha hızlı oluyor canım ☺️
BEB_133 Busy banada aynı dediler bugün 2 hafta önden dediler bende 16 kilo aldım açlık tokluk kan aldı yarın sonuç Alaçam başka bı kontrolum vardı enfeksiyon dna ytttim orda normal.olctu 1980 Gr ölçtü bilmiom.hangisine guvencem
Busy BEB_133 gebelik şekeriniz yoksa genetik olarak iridir. Ama şekere bağlı kiloluysa diyet önerir doktor
Hayalllllll BEB_133 ,69 la basladim 75 kiloyum bebek kilosu ise 32 de gittim 2.170 di ben biraz iri doguruyorum 😂 oğlum beş kilo kızlarım 3 kilo üstü doğdu smdi yine 3 ve üstü bekliyoruz kiloyu bir ay kaldi
BEB_133 Hayalllllll sıkıntı olmuyor de mi 5 kilo olunca kuveze yatıyor mu bugün binada knden gidiyor dediler açlık tokluk kan aldılar yarın sonuç çıkacak bakalaim ne olur dedim kuvez yatabilir dedi
Busy BEB_133 sanırım ikisini birlikte değerlendiriyorlar. Benim açlık şekeri sonrasında 1. Saat tokluk ve 2. Saat tokluk şekerinin sonuçlarını birlikte değerlendirmişti doktor