aysessozer Kızlar bu ay ilk defa ovulasyon testine başladım bugün adetimin 12.günü ve testim bu şekilde çıktı diğer günler hep silikti yumurtlama mı bu 🙈☺️ https://resimyukle.io/r/i7jAu6FTXN
KubraAydin aysessozer bazılarında ikinci çizgi kadar koyu olmuyor yumurtlama , yumurtlama olabilir veya yarın da olabilir her ihtimale karşı bugünü degerlendirin 🎀
Kbryyy Gördüğüm kadarıyla hayır değil ama yakın zaman da olacak C çizgisi kadar koyu veya daha koyu olmalıdır
KubraAydin aysessozer İnşallah ❣️ Birde yumurtlama olduktan sonra 1 hafta avakado ye günde 1 tane tabi hala var mı bilmiyorum , bebeğin tutunmasını sağlıyor 🎀
Expecting aysessozer hayir ovulasyon degil, ama cok yakin koyulasmis, bu da demektir ki eli kulaginda. Eger elinde test varsa gunde 2 defa yapmani tavsiye ederim ve bu gunleri degerlendirmeni tabi ki🎈
aysessozer Expecting elimde test var canım dün değerlendirmiştik bugün ara verip yarını değerlendirsek olur mu
Expecting aysessozer o kadarini bilemeyecegim ama bildigim kadari ile ovulasyon penceresi diye birsey var ve 5 gun suruyor. Dollenme sansini artirmak istiyorsa ciftler, bu gunleri degerlendirmek gerekli diye okudum ve anladim.
aysessozer KubraAydin inşallah kuzum çok teşekkür ederim 🙏🥰 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🌸
Tuanam27 Bugün yaptınız mi? Benim de böyle çıktı. [url=https://www.hizliresim.com/gbolmbr][img]https://i.hizliresim.com/gbolmbr.jpg[/img][/url