Merhaba bayanlar, ben 5 haftalık hamileyim ve doktorum vajinal enfeksiyonum olduğunu ve exagyn fitil ve travazol krem sürmemi istedi, prospektüs ve nette ilk 3 ayda kullanılmamalı yazıyor ama doktorum ısrarla kullan diyor. Aranız da ilk aylarda kullanım sağlayan var mı?