Ssezen12 Kbrfrk ben yurtdışında doğum yaptım hiç öyle bir aşı vurulmadi bile 3 doz çok fazla değil mi sizcede
DemetF Ssezen12 degil normalde 5 doz bir dahada hic vurulmana gerek yok.Ben bundan 10 yil once unide kizgin yag dokulmustu bacagima ve tetonoz vurmuslardi suan onun sayesinde hic izi kalmadi i kadar buyuk bir yaniktan o yuzden tetonozu faydali gorurum
iremnurr Ben iki doz yaptırdım hamilelikte iki yapılıyor ama hemşire beşe tamamlamam gerektiğini söyledi hamilelikten sonra da fakat beş taneye dayanabilir miyim bilmiyorum 😁
Ssezen12 Kbrfrk Türkiye’de bir sürü vitamin vs bir sürü şey veriyorlar burdan takip ediyorum ben hamileliğim boyunca hiç vitamin ilaç kullanmadım asi bile vurmadilar burda gördükçe sasiriyorum
Kbrfrk Ssezen12 Eğer hiç bı sağlık sorununuz olmadıysa evet vitamin bile kullanmaya gerek yok. mesela benim inanılmaz belim ağrıyordu doktor magnezyum takviyesi yazdı 2 güne düzeldi. Hiç vitamin kullanmayan arkadaşlarım da var. Kişiye göre değişiyor burda da 🙂
DefneRana GKP22 4. Dozda süre sıkıntısı yok ne kadar geçti üzernden ben 2 sene sonra yaptrdm 4.. dozu 5 kaldı tek
Ssezen12 Kbrfrk genel olarak söyledim arkadaşlarım var benimle birlikteayni dönemde hamile kalanlar onlar sürekli takviye kullanıyorlardı o yüzden oyle söyledim yanlış anlaşılmasın 🙂
GizemSultan Kbrfrk hemşire 2 doz hamilelikte 1 dozda doğum yaptıktan 1 ay sonra dedi toplamda 3 doz olacak dedi 2 doz oldum doğumu bekliyorum üçüncüyüde olacağım
GKP22 DefneRana 6-7 ay geçmişti ebe 2024 e kadar koruyuculuğu var dedi devam edilebiliyorsa bende devam edeyim
DefneRana GKP22 ben 2018 de hamileliğimde iki doz oldum 2019 da 3. Oldum 2020 de 4. Yü unuttum şimdi hamileyim 23 haftalıkken 4. Dozu vuruldum gelecek yılda 5. İ olacam inşallah bityo