Deryabelinay gulsah42 doktorlar mi iyi değil makinalar mi anlamadım gitti ya millet 10 haftalıkken öğreniyor 😁
marbling10 Deryabelinay devlet hastanesindeyim, 12. Haftada doktorum erkeğe benziyor dedi, 18. Haftada başka bir doktor kız gibi ama net değil dedi. 22. Haftasa aynı doktor, detaylıda kız olduğunu söyledi 🤭
karpuzayse Deryabelinay bence özel devlet ayrımı değildir biz de özele gidiyoruz ve bebeğim gerçekten göstermedi kendini 23. Hafta mıydı neydi gördüğümüz hep sırtı dönük oluyordu ve asla göstermiyordu kendini miniğim 🥰33. Haftaya geldik ve daha hiç yüzünü de göremedik inat mı Naz mı bilmiyoruz ama göstermiyor artık da yeri daraldı ancak doğumda görücez paşamın yüzünü 🥰
Deryabelinay Bugün gittik hemen öğrendik bilmiyorum ki 🌸 kızlar biraz fazla nazlı oluyorlar 😁😁 karpuzayse
Lawyer06 Deryabelinay bakmıyorlar ki cinsiyete. Yoksa kızım gayet sere serpe yatıyor öyle gizledi göstermedi yok. Devlette iki dk sürmüyor ultrason. Özel hastanede en az on beş yirmi dk bakıyorlar.
Deryabelinay Lawyer06 Ay aynen valla bugün açmış yatıyor hemen kız dedi doktor keşke bu kadar beklemeseydim
4438bebegim Benim de en sinir olduğum konu, annesi göremedim ama, makinalar eski, kilosu ne diyorum tam net olmamakla birlikte diyor, cinsiyet hocam dedim, sanki diyor, 27. Haftadayim meraktan öleceğim
Nutellaaaa Deryabelinay 20 haftalık oldum bi erkek bi kiz dediler yarın randevum var yine net söylemezlerse bende özele gidip baktiricam yoksa meraktan ikiye ayrilcam😂
karpuzayse Deryabelinay hayırlı olsun 🥰 bizim cücük erkek çıktı bi de göstermeyince iyice kızdır diyoduk 😂😍