Haticehan Ben 9+3 gebeyim aşı olmak istiyorum biontech olucam olan var mı acaba çok korkuyorum ama çok da olmak istiyorum ilerisi için corona geçirmedim henüz bir zararı var mı aşı olmamıın
Dilekcnkn Haticehan İlk 3 ay aşı olamazsınız canım yani ben 34 haftalığım olmadım ama doktorum ilk 3 ay önermiyoruz dedi
Feyzabeyoglu Ilk 3 ay aşı olunmuyor canım bende öyle biliyorum. Bana doktorum önerdi 27 haftalığım ben dahi olmadım korktum açıkçası. Doğuma kadar kendimi korumaya çalışıyorum