Merhaba Hanımlar
22 hafta 6 günlük gebeğim bugün ayrıntılı ulturoson sonucu bebeğimin kalbinin sol tarafının gelişemediğini öğrendim gebeliğimi sonlandırmayı teklif ettiler doğumdan sonra ameliyat sonucu yüzde 10 yaşama ihtimali verdiler bunun gibi bişey yaşayan var mı?