DuruMeltem Anne yanı yatağı dişi yorum internette bu şekilde gördüm ama boyutu hakkında bilgim yok ne kadar kullanır bilmiyorum bilgisi olan yazabilir mi acaba :) 60*90 ölçülü mesela ya da o yatak ne kadar kullanılıyor. https://www.vivense.com/bebetti-otantik-besik-dogal-modeli.html
Abcxyz DuruMeltem ben aldim suan 5 ayligiz ve kullanamiyoruz. 4.ayimizda gittim park besik aldim en genisinden
Dilekcnkn DuruMeltem Ben bundan değil bunun büyüğünü aldım , amedan sepet beşik e bebekten sipariş ettim 2 kademeli en azından buna göre daha geniş ve daha uzun kullanışlı 😊
Abcxyz DuruMeltem valla ben suan park besigimi 70×120 aldim uzun vadeli kullanmak icin ama en cokta seyahetlerde yanimda tasiyip yatak yadirgamasi yasamamak icin ve 2 gun once izinden geldim yanimda goturdum tatile de memlekete de mis gibiii