Canım bende sürekli yiyordum çekirdeği apandisitte sıkışmış iki üç gündür ishal sancı filan vardı bugün ameliyat oldum. Çok severek yiyordum çok da yararlı ama böyle bi durumla karşılaştık işte. Apandisitin yoksa ye ama varsa halâ yerindeyse yemesen iyi olur derim.