Merhaba arkadaşlar benim bebeğim tek umblikal arter kordonunda iki damar var 2 hafta geriden geliyor ama başka sorun yok çok şükür 37 haftalığız doktorum normal olur bence deneriz diyor bende acaba bebeğim zorlanır mı diye çok korkuyorum aynı durumu yaşayanlardan yardım istiyorum