Merveeeeekurt sema12818 böyle bir post açıp kendi bebeğinizle başka bebekleri mukayese etmetin bence.Sizin için söylüyorum. Her bebeğin yapısı farklı anneye bağlı olarak.Sizin bebebğinizden daha yüksek kiloda bebekleri görüp moraliniz bozulacak şimdi.
sema12818 Merveeeeekurt moralim neden bozulsunki tam tersi bende ona göre önlem alıp bebeğime kilo yapan yiyecekler tüketmeye başlarım.
Haticeozensen Merveeeeekurt bence de haklısınız her bebeğin genetiği farklı gelişme durumu farklı bazen ne yaparsan yap gelişmiyor mesela ne gerek var karşılaştırmaya
sema12818 Busy yaaa massallah annesi Allah sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına almayi nasip etsin 🥰
Parsss sema12818 1245di ıkı hafta gerıde kalmıştı kılosu 31 de 1490 oldu yarın yıne kontrol var bakalım ne oldu 😞
Parsss sema12818 inşallah canım rabbim bize bağışlasın yavrularımızı hepsi sağlıklı olsunlar inşallah