İyi aksamlar su konusuna cok dikkat edin benim ilk bebeğimin 32 haftadan itibaren suyu gelmeye baslamıs ben farketmedim normal akıntı zannetmiştim bebek hareketlerinde azalma sikayetiyle gittigimde suyumun azaldıgını söylediler 1 hafta hastanede yattım sonra günü birlik kontrollerle 35. Haftadan acil sezaryene alındım bol bol istirahat edin ev işi yapmayın saglıkla gelsin tüm bebeklerimiz🌸