Dilekcnkn istanbullugelin34 Baby plus canyon aldım güzel ben beğendim sürüşünü , kapanışını falan rahat yani
BusraUras istanbullugelin34 nen kullanıyorum aşırı rahat. Aldığın marka ve modele göre hafifliği ağırlığı değişir. Bizimki prego quantum travel sistem biraz ağır.
Bskaymazz1 istanbullugelin34 Bende travel sistem aldım kanz xgo plus gayet güzel kullanımı ve çok ağırlığı yok :)
istanbullugelin34 Bir_abla travel aldık ama nasil ayarlaniyo kullanimi rahatmidir katlanmasi falan çok anlayamadim kullandikca alisicam heralde birde kendine döndürmek için illa buseti çıkarip cevirmek gerekiyo tutma yeri dönse daha rahat olurdu
Bir_abla istanbullugelin34 öğreninrisin canım rahat ol evde bol bol sür 😌 ayrıca tutma kolu dönmsi hiç iyi değil çünkü ters sürmek imkansız dönen tekerlkeler öndeki küçğkler olduğu için arkadan sürmek imkanzüsız o yüzden artık öyle üretilmiyor yeni arabalr iki sn de döndürmek çok daha rahat 😇
istanbullugelin34 Bir_abla anladım ama şu an kurmam imkansız evim çok küçük bebek dogunca kurucam mecbur o zaman bile nereye sığdiracagim mechul 🙄
Bir_abla istanbullugelin34 ayy ev darsa kötü malesef olsun kuzum bulurusn bir yer balkon falan varsa mesela
istanbullugelin34 Bir_abla balkon var ama o da küçük ama yapacak bisey yok hiç bir yer bulamazsam balkona koyucam artık apartman girisine yada bilemiyorum bebek doğsunda bakicam artık 😊