Hrygkcshn Ya ben sola yatıyorum ama hiç rahat edemiyorum ve sürekli sırt üstü uyanıyorum sürekli olarak yatamıyorum yani sol tarafa bi sıkıntı olur mu acaba
Birsen2906 Hrygkcshn haftana bağlı 25 sonra sol veya sağ oneriyolar benim bebisin kafası şuan sağda sağa yatınca tekmeliyo sürekli o yüzden solda bebeğim rahat ettiğini düşünüyorum o yüzden sola yatıyorum yorldugumda sırt üstü yatıyorum
Dilekcnkn Hrygkcshn Ben sağa doğru daha rahat yatıyorum normal uzandığımda sırt üstü duruyorum sadece öbür türlü yatınca nefesim daralıyor
Rserin Hrygkcshn canım bende sola yatamıyorum doktoruma sordum .bebekten önce sen zaten hissedersin bişey olsa merak etme nasıl rahat ediyorsan öyle yat dedi.kan yavaşlarsa zaten önce bizim başımız dönermiş korkma yani
Duygucalim Sırf üstü uyumak 3. Trimester de kan akışını yavaşlatacağı ve bebeğe kan gidişini zorlaştırıp tehlikeli sonuçlar olacağı için beliniz altına yükseklik yapıp sırf üstü yatmayı engellemeniz lazım hafifte olsa yan yatıyor olmanız bile faydalı olur