Liyaa hayır. Odaya gelip ben sildim saf su ve pamuk ile. Çünkü onlar çok temiz yapmıyorlar bebeği. Birde doğumhaneye verdiğim 10 hastane çıkışı kan oldu değiştirdim hemen fotoğraf çekinecekseniz isimli hastane çıkışlarını falan vermeyin doğumhaneye kirleniyor.