Emelcmn bende Ankaradaym. Bi hafta once oldum, kesinlikle berbat biseydi, midemden kotu koku geliyor,ishal, mide bulantisi, kusacak gibi oluyorum olmuyor , acile gittim gece gaita ve idrad testi istedi gaita sonucuna bakip bana dedi gaitada sorun yok idrarda da yoktue deyip yolladi. Benim ishalim durmadı 1 gunde 20 den fazla ciktim 🥲 kendi doktorumu aradim hemen hastaneye cagirdi tahlil felan derken hem idrarda hem kandq enfeksiyon cikti bebisimin suyu felan normal Allahtan. Ama istahim yoktu korkmustum, doktorum 3 litre serum verdi mineralli felan. Flaggy diye bi ilac verdi serum, bi tane antibiyotik tarzi bisey verdi. Birde damardan mide bulantisi için ilac enjekte ettiler oyle toparlandim. Cok dikkat edin desemde olabiliyor boyle seyler .