Selam kızlar 37+3 de sezeryan ile doğumum gerçekleşti. Gebelik zehirlenmesinden (preeklampsi) dolayı normal doğum yapamadım sancım vardı ama hissetmiyordum son 4 gün falan baş ağrılarım şiddetlenince doktorum beklemek istemedi zaten en başından beri çok sıkıntılı geçiyordu gebeliğim, doktorum şükran Akalın gerçekleştirdi doğumumu ve hiç bir sıkıntı yaşamadık doğumum çok güzel geçti çamlıca Hisar hospital da yaptım doğumumu merak edenler için fiyatı 3500 TL+150 covid testi, doğumdan sonra ki ilk 6 saat harikaydı taa ki beni yürütene kadar ilk kalktığınız da tabi ki acı hissediyorsanız bu biraz da sizin dirayetinize bağlı ben acıya pek dayanıklı değilimdir, ama 3 gün de ayaklandım 16 gün oldu doğum yapalı normal hayatıma döndüm doğumun 4. Günü bebeğimi sarılıktan yoğun bakıma yatırdılar ilk bebeğim lohusalık psikolojisi falan çok korktum çünkü biz ateşle hastaneye gittik enfeksiyon kapmış olabilir dediler ama çok şükür sadece sarılıktan yattı 3 gün sonra bebeğime kavuştum şimdilik ikimizde sağlıklıyız inşallah bir sıkıntımız çıkmaz sadece sarılık için kontrollere gidiyoruz. Doktorum dan aşırı memnunum dünyanın en mükemmel doktoru, Çocuk doktoru olaraktan Ümraniye Namazgahta Mustafa aydına gidiyoruz özel kliniği var Zeynep kamilin doktoru, ben çok endişeliydim size de fikir olsun diye paylaşmak istedim. Çektiğiniz her acıya her zorluğa değiyor kucağınıza aldığınız da anlıyorsunuz keşke daha önce doğhrsaydım diyorsunuz, annelik tarif edilecek bir duygu asla değil içinde bütün hisleri barındırıyor bir an da büyüyorsunuz dünya da cenneti yaşamak umarım sizlerde bu duyguyu en güzel şekilde yaşar yavrularınızı sağlıkla kucağınıza alırsınız güzel anne adayları 🤲♥️