Edacevik Kızlar 29+3 üm önceden tekmeleri kasığımda hissediyordum simdi midemde hissediyorum baya mideme vuruyor yukarıya yani. Acaba bebeğim döndü mü ve cok tuvaletim geliyor
Hilal-95 Edacevik yaa ölmi oluyor bnmde midemde kaburgalrımda felan hissediyorum kasıkdaydı bazen 2 3 gündür yukarıda baya ☺️
Edacevik Hilal-95 bi ara kasığımda sancı hissediyordum 2 gün falan doktoruma sordum bebek dönüyor olabilir dedi sonra zaten tekmesini yukarda hissettimm umadım dönmüştür😍
Hilal-95 Edacevik bnde 29 haftadayım bu hafta kontrolüm var bakalım ne dicek☺️ Gerçi ben heryerde hissediyorum ama bu ara kaburgalarıma doğru vuruyor gibi hayırlısı☺️🤗