semanurcennet öncelikle şunu belirteyim diyetisyenim.
İkizlere gebeyim 20 haftalık şuan. 5.haftadan bu yana kusuyorum, yeri geldi aç gezdim,yeri geldi susuz gezdim. Herkes car car konuştu yok düşük yaparsın yok gelişim geriliği olur vs. güldüm geçtim.
Bu işin uzmanı benim, bebekler senin vitamin, mineral depolarını kullanıyor her türlü besleniyorlar senden ve büyüyorlar(tabi Allah korusun bebekte bi sıkıntı yoksa)
Benim duruma gelince meslek bende sökmedi hala bulantım devam ediyor ama bebeklerim maşallah birer hafta ilerdeler gelişim olarak. 62 kg ile gebe kaldım, şuan 66 kiloyum. Umarım yardımcı olmuşumdur