raziye2709 ben aşılı olmama rağmen eğer hak devam ederse 24′te idari izne ayrılmayı düşünüyorum açıkçası. Aşının da garantisini vermiyorlar, aşılılar daha hafif atlatıyor diyorlar tabi ama zaten bulantı ve kusmam cok fazla, bir de covid yükünü kaldıramaz bünyem.