Gulsunoyku 28 haftalığım basindan beri hep ağrılarım var bel kasık bacak. Geceleri bacaklarım kopacak gibi oluyo resmen bi tarafıma en fazla yarm saat yatabiliyorum sağ kasıgımda da hep ağrı var yürürken falanm 4 paket magnezyum bitirdim erken haftalardan beri ama hic ise yaramadı doktorum yapacak baska birsey kalmiyo dinleceksin o zaman diyo neyden kaynakli bende anlamadm. Bacak ağrılarından uykularm yarm yamalak ağrıdan uyandiğımda diğer tarafıma oturarak dönüyorum kordon dolanmaması icin, dönmek icin oturana kadar 5 dk acıdan ağlayacak duruma geliyorum çünkü rahimin üst tarafındaki ağrısıda ekleniyo o sırada 😭 ama hepsine katlanıcam Allaha sükür şikayetci değilim yeter ki tosbikim sağlıcakla gelsin 2 bucuk ay sonra bu ağrılarda gececek insallah 💕👶