ZeynepTC sizi inanın çok iyi anlıyorum. Adetimin ilk günü eşim o kadar kendini kapatıyordu ki. Sanki o benim kocam değildi. O kadar soğuk oluyordu. Ertesi günü hemen düzeliyordu. Mutlaka gönlümü alıyordu ama o geceleri bir de bana sorun. Sevgisinden asla şüphem yok ama işte üzülüyoruz. O bana güç verecekken ben onu toparlıyordum. Ümidinizi kaybetmeyin lütfen. Yapmadığım kür kalmadı. Gitmediğim doktor kalmamıştı. En kafamız taşınmaya odaklarına yeni evde bize sürpriz yaptı çok. Şükür. Hiç beklemediğiniz bir an da size de Rabbim nasip edecektir 🤲🤲 bol bol dua edin.