EsoesTT İyi akşamlar herkese🌺 Eskişehir şehir hastanesi veya Yunus emrede doğum yapan var mı acaba, doktor tavsiyesi verebilir misiniz? Doğumunuz nasıl geçti 😊
Doce EsoesTT 3 yıl önce eskisehir şehir hastanesinde doğum yaptım çok memnun kaldım ama normal doğumda sorun yaşayanlarda oldu benim sezeryandi
Elsu26 EsoesTT ablam yunus emre de doğum yaptı İlkay oral varmış nöbetçi doktor son dakika sezeryana alındı ve çok iyi geçti ağrı sızı yaşamadı sonrasında ve hemen ayaklandı
Gizem2626 EsoesTT şehir Hastanesi’nde Hüseyin Oğuz yuvanc çok iyi bir Dr ama çok zor randevu bulmak kuzenim bir kere buldu bidaha bulamadı sorun olucak diye bıraktı.
Eyluladaa22 EsoesTT bende halime kılıça gidiyorum gayet memnunum. Nasip olursa inşallah doğumu da şehir hastanesinde düşünüyorum. İnşallah iyi insanlara denk geliriz sonuçta doğumu eve yaptırıyor. O yüzden korkularım var bazı ebeler gerçekten çok sert oluyor 🤦♀️
EsoesTT Ben Eskişehir’e geçmek zorunda kaldım doktor da araştırıyorum bi yandan ama devlet hastanesinde iyi bi doktor bulamadım isim tavsiyeniz olur mu?
Denliz EsoesTT dün gittim ilkay hanıma doğumumu o yapacaktı güya ama eşi korona olmuş iki hafta yokmuş en iyisi ilkay hanım ve şehir hastanesinde Samet temel var o saten harika bir doktor
Doce Songl__ randevuları dolu olsada ben geçen ay ordaydim sıra verdiler MHRS den alamazsaniz da oraya gittiğiniz de veriyorlar
twofruits Songl__ bende İlkay hanıma gidiyorum randevuları dolu olduğu için sordum kendisine de sekreterlere de kadın doğumda randevu zorunluluğu yok burdan sıra numarası alarak da muayene olabilirsiniz dedi
Secilyusuf Kizlar peki eskişehir de Gurlife Mehmet Zafer Tiftik dr. Giden veya doğum yapan var mi iyi mi kötü mu tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
Doga-11 Secilyusuf ben muayene olmaya gittim yanımda dakikalarca telefonla konuştu, çok fazla ilgilenmedi baştan savma gibiydi hemen değiştirdim doktorumu
ilahiliaa26- Secilyusuf 1 kere gittim eskişehirliyim ama işten ötürü Kayseri de yaşıyoruz belki takipli hastası olmadığım içindir ultrasonda çok bakmadı renkli usg vermedi bize kendi doktorumuz uzun uzun bakar verir ama genel olarak iyi birisi bence uzun uzun konuştu vs sadece bebeği az görünce memnun kalmadık onunda dışında baya hikayemizi vs dinledi anlayışlı bir doktor sıra yer yoktu yola çıkacağımız için erken Doğum riskim olduğu için aldı ilgilendi hemen
Secilyusuf Yaseminkosemen canım onada cok kızıyor bağırıyor hastalarina diye duydum o yüzden gitmedim
Yaseminkosemen Secilyusuf Yok canım ben 4 haftalıkken gebe olduğumu ramazan bayırlı da öğrendim. Şuan 36 haftaligiz hala ona devam ediyorum. Sadece çok dobra ve kuralları olan bi doktor ama ben eğitiminden çok eminim. Fazla kiloya ve sigaraya kızıyor bi tek ben malesef sigara kullanıyorum sadece o konuda biraz sertti ama ilgisinden gerçekten çok memnunum sırf o doktor için orda doğum yapacağım
Secilyusuf Yaseminkosemen anladım hakkımızda hayırlısı olsun belki giderim onada teşekkür ederim canim yorumun için 😍
Beyzabcr Eyluladaa22 bende yarından itibaren halime hanima gitmeyi dusunuyorum kacinci hafyada nstye baslatiuo ve cati muayenesini kaçıncı haftada yapiyo biliyomusunuz
EsoesTT Evet, Allah iyilerle karşılaştırsın, teşekkür ederim tavsiyelerinizi dikkate alacağım. İnşallah randevu bulabilirim orda