Kubra000 haklii… daha minik… ben de senin gibiydim yaaa… 14. Haftamin sonlarindaydim hatta, doktor bakmadi bile, cok sinirlendim… bi de duzgun utrason resmi de yoktu elimde, relfonumla cekmistim ekrandan….
Kiza benzettim ben yavrumu…
- Haftalarimda aetik dayanamadim gittik… %100kiz dedi💞💞💞