Bebek kasılıp, bir yana toplanıyor ve bunu çok sık yapıyor.Ağrılarınızı da artık son raddeye geldiğinde anlıyorsunuz.Benim regli sancım çok olduğu için o ağrılara benzettim.Daha sonra belimden değil de bacaklarımdan vurdu ağrı ve artık doğuma gideceğimi anlamıştım.Gittiğimde açılmam 6 cm di.Yani merak etmeyin doğum sancısı olduğunda mutlaka anlayacaksınız.