MERHABA benim doktorun dediğine göre 8+4 dedi 7 haftayken hafif kanamam olmuştu progesteron verdi bu gün yine gittim 12 mm kese var ama bebek görünmüyor dedi alttan bakin dedim yine göremedi haftaya bidaha gidicem korkuyorum inşallah görürüm. Böyle yaşayan oldumu?