Darling_04 Moon_light canm bende 36+4 günlüğüz adet sancısı gibi ağrım ve pembe akıntım geldi bebeğin kilosunuda bilmiyorum sen baktırdın mı veya doktorun doğum olsa herhangi bir aksilik olur olmaz dedi mi
Moon_light Darling_04 doktor kuvoze girmeyebilir buyuk ihtimalle dedi girsede cok kalmaz herseyden once onun sagligi dedi. Burdada cok yazan kisi gordum girmeyenler , yada hemen cikanlar artik rahat olmaya calisiyorum korkmamaliyiz Allah onlara uzun saglikli omurler versin ❤️
Moon_light Gunesim1_ EcemCan cok sagolun Allah sizinde her konuda yardimciniz olsun kimin duasi kabul olur belli olmaz ❤️❤️❤️
Hldsltn Rabbim hiç bir annenin kucağını boş bırakmasın içi sırada bizim dua edelim de bıraktıklarını da tez zamanda kavuştursun bu postu da bırakma cnm çıkınca inşallah sağlıkla sıhatle sezeryandan bilgilendir bizi de rabbim yar ve yardımcınız olsun
miniksevdamm Moon_light inşallah canm onunla gelirsin 4 gğn oldu doktor diyor 1 haftada da çıkabilir 1 ayda da belli olmaz
Sevilss Moon_light bebeğin kilosuna gelişimine bakar haftanız iyi 37 ye bir şey kalmamış zaten en son ki Kontrolünde kilosu ne kadırdı yani bir de bunları doktorun daha iyi bilir. Haftasında doğup küveze giren bebekte var
Moon_light Gunesim1_ sukurler olsun bebegim gayet saglikli sorunsuz bir sekilde kucagima aldim sadece benim dikis agrilarim var biraz ateslenmem oda bir kac gune toplarim bebegim iyi olsunda 🥲❤️
Gunesim1_ Moon_light ayy çok sevindim canım benim sana da çok geçmiş olsun kısa zamanda toparlarsın inşallah 🙏 onun kokusu herşeyi unutturuyordur 😊💕
Moon_light Gunesim1_ Aynen oyle ben boyle guzel bir sey koklamadim yeminlen 🥲 Allah sizinde bebeginizi hayirlisi ile kucaginiza almanizi nasip etsin ❤️❤️❤️