Kızlar merhaba şuan 36+1 deyiz 2550 gr kilomuz iki haftadır kordon dolanmış boynumuza doktorumuz risk almak istemedi haftaya 37+2 de alacak sezeryanla fakat doğumdan birgün önce yatisimizi yapacakmış serum vs verilecekmis ne için o ilaçlar aranızda bilgisi olan varsa yardımcı olurmusunuz