Hilal-95 Sedaaaa2 istanbulda yaşıyorsanız çok normal bende üşüyorum hatta ben gebeliğimin başından beri üşüyorum bana erkek dediler üşürsen gercekten erkek bebeğin🤣 ve hala üşüyorum bugun bide biraz serin
Ece003 Sedaaaa2 ben tüm kışlıklarımı ve yorganları çıkardım bile 🤣elim ayağım dönüyor bana erkenden geldi kış Tekirdağ çok ayaz oluyor baya esiyor
Sedaaaa2 T1402E valla gece battaniyeyle yattım ama kıslık don giydim artk gün içinde böyle giderse yorgan yatcam gece üşüdüm die ishalde oldum sanırım maffetti beni
Ece003 Sedaaaa2 hallettim bile dün akşam baya yoruldum bu Gün bir iş yapamadım yıkadım ütüledim herşeyi yazlıklarıda vakumlu poşetlerle baza altına güle güle yaz bana kış geldi 🤣
Lale29 Sedaaaa2 beeeeen ✋✋ üşütmekten sürekli çişim var gibi tuvalete gidiyorum ama boş çıkıyorum 😭😭😭
Sedaaaa2 Lale29 bulantım gitti sabahları biraz var oh dedim sonra uykulu dolandım sonra üşüme başladı vay anam vay ama çok şükür kanama vs skntı olmasnda