Kızlar bu havada aşırı derecede üşüyorum resmen çeket ve battaniyeyle yatıyorum kollarım bacaklarım ağrıyor başım ağrıyor 😭 ne yediysem çıkardım sabahtan beri bişey yemiyorum su bile içemiyorum çocuğum susuz kalıyor ya ağlayacam 😭😭 eşim 12 de gelecek işten hastaneye gideceğiz korkuyorum kovit falan diycekler diye 😭 serum istesem yaparlarmı